پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

«علی باقری» معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات حسن روحانی مبنی بر اینکه اقدامات این شورا در آن زمان با تصویب و تأیید رهبر انقلاب بوده است، اظهار داشت: کسانی که امروز این مسائل را مطرح می کنند و اقدامات و ناکامی های خود را توجیه و به مقام های عالی نظام منتسب می کنند، بنده به آنها توصیه می کنم که کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته ای را مطالعه کنند.

باقری افزود: این کتاب را کسی نوشته که در آن دوره مسئول مذاکرات بوده است؛ در صفحات 176، 177 ، 186، 294، 308، 798 و 801 این کتاب نویسنده مطالبی را آورده و به صراحت می گوید که خلاف نظرات مقامات عالی نظام عمل شده است. وی خاطر نشان کرد: توصیه بنده به مدافعان روند آن دوره این است که این کتاب را مطالعه کنند.

وی تأکید کرد: در دوره گذشته در این راستا حرکت نکردیم و البته می توانیم به کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته ای مراجعه کرده و این را ببینیم.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر روند فعلی ما روند رو به جلو است، متذکر شد: در آن زمان روند فنی تعطیل و مسدود شده بود در حالی که امروز روند ما این گونه نیست، در دوران گذشته در عرصه علمی هم آن روند تأثیرگذار بود و خساراتی را وارد کرد بدین معنا که چون در عرصه فنی در صحنه عمل چیزی نداشتیم، دانشگاهیان هم می گفتند چرا باید در عرصه علمی وقت بگذاریم.

این در حالی است که ما سوخت 20 درصد و صفحه سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران را زمانی تولید کردیم که پیش از آن، تجربه ساخت، نداشتیم که این یکی از افتخارات ما است.

وی با بیان اینکه در گذشته روند علم و دانش را متوقف کرده بودیم و باید مسئولان سابق نسبت به این روند پاسخ دهند، گفت: در عرصه سیاسی نیز روند خوبی را نداشتیم. امروز روند ما در عرصه حقوقی، فنی و سیاسی رو به جلو است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی