پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

 بایدها

1. رقابت انتخاباتی در چهارچوب نظام باشد

2.به قانون اساسی و خط امام پایبند باشید!

3.مرزها با دشمن کمرنگ نشود

4.با کرامت رفتار کنید

5.با مخالفان خود حرف بزنید و استدلال کنید

6.در میدان سیاست صادقانه عمل کنید

7.به امنیت ملی پایبند باشید

8.انتخابات را وسیل هاى براى ناامیدی دشمن بکنید

9.بر سر خدمت رقابت کنید

10.انصاف را رعایت کنید

11 .فقط آنچه م یتوانید انجام دهید به مردم بگویید!

 

 نبایدها

1-       وجه کشور را تخریب نکنید

2-      ذهنیت مردم را تخریب نکنید

3-     برای پیروز شدن به کارهای ظالمانه متوسل نشوید

4-      بامخالفان و معارضان خود یک جور رفتار نکنید

5-      دیگران را تخریب نکنید!

6-      اختلاف نظر را به تنازع نرسانید

7-      از وعده‌های غیر عملى پرهیز کنید

8-      از وعده‌های خلاف قانون پرهیز کنید

9-      خود را با نفی دیگران اثبات نکنید

10-    از بیت المال سوء استفاده نشود

11-     در تبلیغات، اسراف نشود

12-    انتخابات ابزار قدرت طلبی نشود

13-   از مکر و فریب دوری کنید

14-    تبلیغات باید با فضای پروپاگاندای معمول دنیا تفاوت داشته باشد

15- بحث دل‌آزار «برنده و بازنده» را کنار بگذارید.



دریافت این متن در قالب کتابچه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۲۷

شرح واقعه

صبح یکشنبه ششم دی‌ماه 1388 مصادف با عاشورای سال 1431 مردم تهران در حالی که در رثای سید و سالار شهیدان اشک ماتم و عزا می‌ریختند اغتشاشگران و منافقین در حالی که تصاویر دو کاندیدای شکست خورده انتخابات دهم ریاست جمهوری را در دست داشته‌اند، در چند خیابان تهران اقدام به آشوب، اهانت به قرآن و سیدالشهدا } و برهم زدن نظم عمومی کرده‌اند. اغتشاشگران در خیابان‌های آزادی، انقلاب، ولیعصرأ و کریم خان و همچنین اطراف دانشگاه تهران دست به آشوب زده بودند و با به آتش کشیدن اموال عمومی و مردمی و همچنین هتک حرمت نمادهای حسینی و خیمه های حضرت اباعبدالله الحسین}، نظم عمومی را مختل کرده بودند.

در این اغتشاشات 5 نفر به طرز مشکوکی جان باختند و تعدادی نیز مجروح شدند.


میرحسین موسوی:  یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خودجوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی‌مانند. در میان طوفانی از تهدیدها و تبلیغات و تکفیرها و اهانت‌ها، عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدان‌ها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند و این بار نیز چون دفعات گذشته با اعمال تحریک آمیز مواجه شدند.

 

امام خامنه ای:

جوانان از اطراف و اکناف کشور، از آنچه که تهتّک بیگانگان از ایمان دینی به گوششان می‌خورد یا با چشمشان می‌بینند، عصبانی هستند؛ وقتی می‌بینند روز عاشورا چگونه یک عده‌ای حرمت عاشورا را هتک می‌کنند، حرمت امام حسین را هتک می‌کنند، حرمت عزاداران حسینی را هتک می‌کنند، دلهاشان به درد می‌آید، سینه‌هاشان پر می‌شود از خشم؛ البته خوب، طبیعی هم هست، حق هم دارند؛ ولی می‌خواهم عرض بکنم جوانهای عزیز مراقب باشند، مواظب باشند که هرگونه کار بی رویه‌ای، کمک به دشمن است.

 

بیانات در دیدار مردم قم در سالگرد قیام 19 دی

 

تدبیر رهبر

حالا که تقویم سال 88 را ورق می‌زنیم، می‌بینیم گویی مقام معظم رهبری علم نهان دارد و می‌داند که قرار است چه حوادثی اتفاق بیفتد. ایشان پیش از هر رویدادی نصیحتش را کرده و هشدارش را داده است. در همان خطبه 29 خرداد اگر سران فتنه گوش به نصیحت‌های آقا داده بودند و بستر را برای آشوبگران و فرصت طلبان آماده نمی‌کردند،

 

حوادث تلخی چون شعارهای انحرافی در روز قدس و توهین به عکس امام خمینی (ره) در ماجرای 13 آبان رخ نمی‌داد. پس از این حوادث مقام معظم رهبری همان‌طور که در خطبه مذکور وعده داده بود، صریح‌تر با مردم سخن گفت و عدم اعلام مرزبندی سران فتنه و آشوب گران را نشانه صریح انحراف از خط امام دانست. دیگر دست سران فتنه پیش مردم رو گشت.

 

 بصیرتی که آقا در این چند ماه به جامعه تزریق کرد، باعث شد به هنگام حرمت شکنی فتنه گران در روز عاشورا ، مردم با قدرت، وحدت و بدون تعصبات سیاسی آن‌ها را از خود برانند و در نه دی سیل خروشانی به راه بیندازند که اندک امید سران فتنه را نیز با خود ببرد. تدبیر آقا پیش از رخ دادن حوادث ستودنی نیست؟!

 

به دنبال هتک حرمت عاشورای حسینی و پخش تصاویر این جنایت در رسانه‌ها، شهرها و روستاهای مختلف کشور یکپارچه در دفاع از قهرمان کربلا و محکومیت اقدام شرم آور فتنه گران، ایرانیان روز 9 دی در سراسر کشور در حمایت از امام حسین } و ولایت به خیابان‌ها ریختند. تجدید بیعت ملت با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب باعث شد تا ریشه فتنه ای که ماه‌ها مشکلاتی را در سطح کشور به وجود آورده بود، خشکانده شود.

 

وقتی هم که سران فتنه، با بی توجهی به نصیحت‌های رهبری، در مقابل اهانت به امام حسین} هم سکوت کردند و حتی از توهین کنندگان حمایت کردند، مردم به صحنه آمدند و سیلی محکمی به آن‌ها زدند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۵۷

رهبرانقلاب امروز بااشاره به حادثه تروریستی اخیر بوستون:ما به پیروی از اسلام با هر گونه تهاجم به مردم بی گناه،چه در بوستون چه در پیشاور چه در بغداد و یا سوریه باشد،به شدت مخالفیم و محکوم میکنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۱۳

شرح واقعه

پس از برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری، آشوب و اردو کشی خیابانی، شهرهای بزرگ کشور را فراگرفت. سرباز زنی نامزدهای شکست خورده از قانون و فراخوانی طرفداران برای حضور و راهپیمایی در خیابان‌ها، دقیقاً همان فرصتی بود که دشمنان نظام، مدت‌ها منتظر آن بودند.

 

روز 25 خرداد، عده زیادی از معترضان در خیابان آزادی تهران و چند شهر دیگر حاضر شدند و راهپیمایی سکوت برگزار کردند اما در اواخر این راهپیمایی، افرادی سودجو و فرصت طلب، از جوّ ایجاد شده، سوءاستفاده کرده و راهپیمایی را به وسیله درگیری با نیروهای انتظامی و حمله به پایگاه بسیج به آشوب کشیدند که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنانمان شد.

پس از این واقعه، موج التهاب و ناامنی کشور و به خصوص تهران را فراگرفت.

هیلاری کلینتون: آنچه ما امروز در ایران شاهد آن هستیم، عهد با شجاعت مردم ایران است، آمریکا در کنار معترضین ضددولتی ایران ایستاده است.

 

امام خامنه ای

انتخابات برای کشور مایه‌ی آبروست، مایه‌ی افتخار است. همه مراقب باشند که انتخابات مایه‌ی بی‌آبروئی برای کشور نشود؛ آنطوری که در سال 88 یک عده‌ای سعی کردند انتخابات را مظهر اختلافات وانمود کنند، جنجال سیاسیِ طبیعیِ انتخابات را تبدیل کنند به یک فتنه؛ که البته ملت ایران در مقابلش ایستاد و هر وقت هم شبیه آن اتفاق بیفتد، ملت در مقابل آن خواهد ایستاد.

 

بیانات در دیدار بسیجیان استان خراسان شمالی 1391/7/24

تدبیر رهبر

در شرایطی که دود و آتش، آرامش شب‌های کشور را برهم زده بود و جمله پرکاربردشده‌ی "یعنی حالا چی میشه؟" خبر از بستری حاصلخیز برای کشت انواع شایعات می‌داد، رهبر ما مثل بسیاری از خواص، نظاره گر ماجرا نماند و به گذر زمان چشم ندوخت.

 

 آقا ابتدا با نمایندگان کاندیداها دیدار و آن‌ها را نسبت به خطرات خروج از محدوده قانون آگاه کرد. اقدام بعدی ایشان حضور در نماز جمعه تهران و شستن غبار فتنه از چهره سیاسی کشور بود. دفاع و نقد منصفانه هر چهار نامزد انتخابات، ارائه راهکار برون رفت از وضعیت موجود، لزوم مرزبندی معترضان با دشمنان، اتمام حجت با آشوبگران و در آخر اعلام آمادگی برای جان نثاری در راه انقلاب، کلیدواژه های رهبر در این خطابه بود.

 

حضور به موقع آقا در این نماز جمعه باعث شد شک و تردید جای خود را به اعتماد و آگاهی دهد. پس از اتمام حجت رهبر با مردم، سرانی که باز هم به اردو کشی خیابانی ادامه دادند و به مقدسات مردم اهانت کردند، در روز 9 دی با سیلی ملت ایران تنبیه و از صحنه سیاسی نظام حذف شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۳۹

شهدا جونیشون رو برای خدا، آبروشون رو برای خدا

Shohada Sacrificed the yuoth ,

زن و بچه رو رها کردن و جانشون رو برای خدا فدا کردند

They leave the wife & chideren , and Sacrificed self life

امروز ما چفیه ها را به یاد شهدا و چفیه آقا گردنمان می اندازیم

Today, we hanging the chafiye to remember shohada and imam

 

الان در این جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وظیفه ما چیست؟

Now, What's our Duty in this Soft War and Cultural Invasion?

احساس می کنید آقا ما رو از خیمه بیرون آورده؟

Do you feel imam draw out us from fort?

فکر نمی کنید کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا

 

Don't think? "all Day is Ashoora and All Land is Karbala

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۲ ، ۰۴:۳۵

جام سیاسی: تاچر، اولین و تنها نخست وزیر زن انگلیس، روز دوشنبه (۱۹ فروردین) در سن ۸۷ سالگی بر اثر سکته مغزی در گذشت. مراسم تشییع جنازه وی همانند مراسم تشییع جنازه شاهزاده دایانا در سال ۱۹۹۷ و مادر ملکه الیزابت در سال ۲۰۰۲ برگزار خواهد شد.

 

دولت انگلیس در دوران نخست وزیری تاچر موافقت خود را با حمله امریکا به ایران به دلیل تسخیر سفارت آن کشور در تهران اعلام کرد. در آن زمان رونالد ریگان، رئیس جمهور امریکا بود.

همچنین در دوران نخست وزیری تاچر بود که تروریست‌ها به ساختمان سفارت ایران در لندن حمله کرده و ۲۶ نفر را که بیشتر آنها کارکنان سفارت بودند، گروگان گرفتند.

 

محاصره سفارت ایران که از ۳۰ آوریل تا ۵ می ۱۹۸۰ به طول انجامید، زمانی رخ داد که گروهی شش نفره از تروریست‌های مسلح و وابسته به صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق به سفارت ایران در لندن حمله کردند.

این محاصره زمانی به پایان رسید که نیروهای ویژه انگلیس در عملیاتی با اسم رمز «عملیات نمرود» به ساختمان سفارت ایران یورش آوردند.

 

در جریان این عملیات نجات، دو دیپلمات ایرانی کشته شدند؛ یکی توسط تروریست‌ها و دیگری در جریان عملیات در ساختمان سفارت.

در عین حال، دولت تاچر با کشتن ۵ نفر از تروریست‌ها اجازه نداد که آنها توسط ایران مورد بازجویی قرار بگیرند و همچنین تنها تروریستی که زنده ماند، توسط دولت انگلیس تحت پیگرد قرار گرفت و به ۲۷ سال زندان محکوم شد. انگلیس اجازه نداد که نمایندگان ایران در جلسات دادگاه آن تروریست حاضر شوند؛ دادگاهی که هرگز در آن مشخص نشد ریشه این حمله تروریستی از کجا بود.

 

دولت مارگارت تاچر بعد از این حمله تروریستی نیز به مداخله سیاسی خود در امور جمهوری اسلامی ایران ادامه داد. تاچر بعد از مرگ محمد رضا پهلوی، شاه مخلوع ایران در سال ۱۹۸۱ با انتشار بیانیه‌ای با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

 

تاچر همچنین در دوران نخست وزیری خود از سلمان رشدی نویسنده کتاب ضاله «آیات شیطانی» که طی آن به پیامبر اسلام (ص) توهین شده است، حمایت کامل کرد. امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، با صدور فتوایی، سلمان رشدی را مهدورالدم اعلام کردند.

 

 

به گزارش پرس تی وی، دولت انگلیس در دوران تاچر همچنین به طور کامل از صدام حسین، دیکتاتور معدوم عراق بعد از حمله به ایران در سال ۱۹۸۱ حمایت کرد.

انگلیسی‌ها در آن زمان تسلیحات بسیار پیشرفته‌ای در اختیار رژیم صدام قرار دادند و همچنین برای ارتش عراق، پایگاه‌های نظامی دریایی و هوایی ساختند.

 

شرکت‌های انگلیسی همچنین رژیم عراق را در زمان جنگ با ایران به سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیک مجهز کردند.

اکنون که بانوی به اصطلاح آهنین انگلیس درگذشته است، هزاران نفر در انگلیس مرگ وی را جشن گرفته‌اند چرا که تاچر را دلیل اصلی ناآرامی‌های اجتماعی دهه ۸۰ میلادی قلمداد می‌کنند.

 

یکی از تظاهرکنندگان گفت: «این زن باعث شد جوانی من با بیچارگی و بدبختی گره بخورد. من فکر می‌کنم وی دلیل اصلی بیشتر مشکلات در جامعه است و بیشتر چیزهایی که افراد فقیر و سالخورده به خاطر آن سرزنش می‌شوند در حقیقت تقصیر تاچر بود.»

 

اتحادیه ملی کارگران معدن انگلیس به مناسبت مرگ تاچر در تارنمای خود نوشت «مارگارت هیلدا تاچر اکنون درگذشته اما آسیبی که سیاست‌های به شدت معیوب وی وارد کرده است، متاسفانه همچنان پا بر جاست. شرش کم!»

کسپر جوزف، یک آموزگار تاریخ در منچستر در مورد بانوی به اصطلاح آهنین انگلیس اینگونه می‌گوید: «من وی را فردی تقابل طلب، جزم اندیش و گستاخ می‌دانم؛ وی به مردم کشور خود حمله کرد و به سخنان هم حزبی‌های خود نیز گوش نمی‌داد. وی فردی ویرانگر و پوچ‌گرا بود.»

 

اعضای سازمان‌های مختلفی از جمله احزاب کمونیست، سوسیالیست، سوسیالیست کارگری و گروه بین المللی سوسیالیست از کسانی بودند که در کنار دیگران درگذشت نخست وزیر سابق انگلیس را به فال نیک گرفتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۵۸

شرح واقعه

انگار واقعاً قرار بود در سال 1999 میلادی اتفاق بزرگی در ایران بیفتد. آرایش هماهنگ تیترهای روزنامه های داخلی و رادیوهای خارجی، بی معنی نبود. چندین سال تلاش پنهان و آشکار دشمنان روی پروژه فروپاشی از درون، قرار بود در روز 18 تیر توسط چند تا دانشجوی بی‌خبر از همه جا، کلید بخورد و کلید خورد؛ به این شکل که ابتدا دانشجویان به بهانه توقیف روزنامه سلام در شامگاه 17 تیر دست به اعتراض زدند و با برخورد نیروی انتظامی کم کم این اعتراض به درگیری کشید.

این وسط عوامل فرصت طلب هم که آب را گل آلود دیدند، دانشجوهای بیچاره را طعمه کرده و قلاب رو انداختند تا بلکه ماهی بزرگی به نام "براندازی نظام" بگیرند. با سر دادن شعارهایی بر ضد حاکمان جمهوری اسلامی فضا ملتهب‌تر شد. نیروهای انتظامی و برخی لباس شخصی‌ها هم که می‌خواستند ابروی کج شده را درست کنند با حمله به کوی دانشگاه و ضرب و شتم بی قاعده دانشجویان، چشم ماجرا را جوری کور کردند که تا مدت‌ها همه چیز تار و سیاه دیده می‌شد !

 

رادیو آزادی: خشونت‌های اخیر در تهران نشان داد که حکومت اسلامی در ایران همانند هر حکومت دیگری با پشت سر گذاشتن دوران جوانی و بزرگسالی به دوران پیری رسیده و سقوط آن حتمی است.


امام خامنه ای

این حادثه تلخ، قلب مرا جریحه‌دار کرد؛ حادثه غیرقابل قبولی در جمهوری اسلامی بود. حمله به منزل و مأوا و مسکنِ جمعی - به خصوص در شب یا در هنگام نماز جماعت - به هیچ وجه در نظام اسلامی قابل قبول نیست.

جوانان این کشور - چه دانشجویان و چه غیر دانشجویان - فرزندان من هستند و هرگونه چیزی که برای این مجموعه‌ها مایه اضطراب و ناراحتی و اشتباه در فهم باشد، برای من بسیار سخت و سنگین است.

هرکسی بوده، فرق نمی‌کند؛ چه در لباس نیروی انتظامی، چه در غیر آن. مسلماً با کسانی‌که در نظام جمهوری اسلامی تخلّف می‌کنند، باید برخورد شود.

بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم  1378/4/21

تدبیر  امام خامنه ای

نقشه‌ی خوبی بود اما دشمن تو محاسباتش اشتباه کرده و رهبر ما را دست کم گرفته بود.

آقا، ابتدا با دانشجوهای آسیب دیده تو حوادث کوی دانشگاه دیدار کرد، حرف‌هاشان را شنید، باهاشون همدردی کرد و حتی تلخی این حادثه در کام رهبری را بیشتر از یک زلزله دانست.

تا اینجا خیلی از مثلاً خواص، هم معتقد بودند که "چند تا دانشجو اعتراض کردند، برخوردی شد و کلاً از این جور چیزا پیش میاد دیگه! " اما رهبر دانای ما تو سخنان نماز جمعه، حرف از ماجرایی به نام "براندازی" زد و خبر از فتنه ای عمیق داد.

فتنه ای که نخ تسبیح حوادث سال 76، 77 و 78 بو. آقا با کنار هم گذاشتن حوادث این سال‌ها و اظهار نظر رئیس سازمان سیای امریکا که گفته بود: «در سال 1999 قرار است در ایران یک حادثه بزرگ اتّفاق بیفتد» هوش و حواس ملت رو متوجه حرکت پاورچین پاورچینِ دشمن کرد.

نقش عمارگونه رهبری تو فتنه‌ی سال 78 نقشه های کشیده شده‌ی دشمنان را نقش بر آب کرد و مردم هم با یک راهپیمایی استثنایی حمایت خودشان را از رهبرشان نشان دادند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۲۹

کلیپ تصویری شما اسلام را دارید...

دانلود با حجم 9 مگابایت

 


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۴۰


امسال حماسی حماسی هستیم       در مدرسه علی شناسی هستیم

ای فتنه گران خیال خامی نکنید           ما کارشناسان سیاسی هستیم

بر سفره نان خشک هم بنشینیم        پیروز نبرد اقتصادی هستیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۱۲

شرح واقعه

انرژی هسته ای، یکی از مهم‌ترین مسائل نظام اسلامی پس از انقلاب بوده و هنوز هم هست.

در اواخر دهه هفتاد شمسی، بر اثر عملکرد محتاطانه دیپلماسی هسته‌ای دولت اصلاحات و ترس بسیاری از نمایندگان مجلس از ادامه شرایط تحریم، ایران به ناچار تعلیق فعالیت‌های نوپای هسته ای خود را پذیرفت.

این اعتمادسازی یک‌طرفه در حالی بود که نه تنها چیزی نصیب ایران نشد بلکه روز به روز بر اتهامات و فشار بر آن نیز افزوده می‌شد و عملاً شخصیت نظام اسلامی زیر سؤال رفت.

بنیامین نتانیاهو: یک ایران هسته‌ای، تهدیدی بالفعل برای اسرائیل و بقیه جهان است. ما موظفیم از دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای ممانعت نماییم. این وظیفه همه جهان است اما بالاتر از همه، وظیفه ماست.

 

امام خامنه ای

در همین قضیه‌ی هسته‌ای، آن وقتی که ما با این‌ها همراهی کردیم و عقب‌نشینی کردیم - البته برای ما تجربه‌ای بود، اما این واقعیت است - این‌ها جلو آمدند؛ اینقدر جلو آمدند که من در همین حسینیه گفتم اگر بنا باشد که این روال از سوی آن‌ها ادامه پیدا کند، من خودم وارد قضیه خواهم شد؛ و وارد قضیه شدم؛ ناچار شدیم؛ این‌ها کار ما نیست.

«بیانات در دیدار کارگزاران نظام 1391/5/3»

تدبیر

از همان ابتدا رهبر ما، دولت وقت را به ایستادگی و زیر بارِ زور نرفتن توصیه می‌کرد، اما گویا گوش ناشنوایی در کار بود. با ادامه فشارها و دادن امتیازهای فراوان، بوی بیراهه در مسیر حرکت نظام پیچید و رهبر شجاع ما مستقیما وارد جریانات هسته ای شد و با مشخص کردن سیاست‌های نظام، دستور به شکست تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای داد. ایشان تعمداً دستور داد که رفع تعلیق در همان دولت اصلاحات که تعلیق در آن انجام شده بود، صورت گیرد. نتیجه ورود رهبری به ماجرای هسته ای، خودکفایی ایران در دانش هسته ای و قرار گرفتن در موضع قدرت نسبت به غرب بود.

 

این مقاومت رهبری و ملت ایران در روز 20 فروردین 1385 با اعلام دستیابی به چرخه سوخت هسته ای با غنای 3/5 درصد به بار نشست و ایران جز 10 کشور دارای فناوری سوخت هسته ای قرار گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۴۶