پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

عاشقانه با مهدی

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ق.ظ

مولاجان ...

جانم به قربان مدار نگاهت ...

همین دیشب بود نزدیک سحر ...

با کعبه حرف میزدم به یاد تو ...

به کعبه گفتم: چقدر این لباس سیاهت برازنده ی امروز توست ...

رمضان است و تمام زمین در غم امام زمانی سیه پوش میشود ...

به گمانم تو هم عزادار مولای من هستی ...

لباس عزای کدام امام زمانِ مرا به تن داری؟

برای شهادت اولین شان عزاداری یا برای صاحب عزا بودنِ آخرینشان ...

به کعبه گفتم: لباس سیاهش برای تو، اشک و آهش برای من ...

به کعبه گفتم: تو علی را در قلب خود جا دادی و من مهدی را ...

به کعبه گفتم تو "سنگ" شکافتی برای امام زمانت و من "دل"را ...

به کعبه گفتم زمین است و تو اعتبار داری بگو بگردند دور تو ...

من مهدی را دارم، کعبه میخواهم چه کار؟

آنها به دور تو میگردند و من دور مهدی ...

به کعبه گفتم: با نگاه اول به تو، آرزوها مستجاب است، اما نگاهِ اولِ بماند برای مولایم ...

مکه نمی آیم تو را ببینم، من "کعبه" دارم ... کعبه ...

مولاجان تو کعبه ی مَنی ...

غمگین نبینمت در زمین ...

غم ت بر جانِ من مهدی جان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی