پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

دیدار جمعی از شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) با رهبر انفلاب

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ب.ظ

 

 

رهبرانقلاب:قانونهای ابلهانه و خباثت آمیز غربیها در مسائل جنسی،آنها را در سراشیبی سقوط قرار داده است/گمان نمیکنم زوال تمدن غرب از چشم این نسل یا نسل بعد دور بماند.

رهبرانقلاب دردیدار مداحان:امروز مردم باید امید داشته باشند،اگر امید بود حماسه خواهد بود/حماسه دستوری و بخشنامه ای نیست،حماسه از دل میجوشد و با ایمان پشتیبانی میشود/حماسه آفرینی این است که فضای بدبینی و سوءظن بوجود نیاید و فضای امید ایجاد شود.

رهبرانقلاب:بارها به مداحان اعتراض کرده ام که جلسه جشن مولودی را به مجلس عزاداری تبدیل نکنند/روضه خوانی خوب است اما نگذارید وانمود شود که عواطفی که مردم نسبت به ائمه دارند در گریه و عزاداری منحصر است.

رهبرانقلاب در روز ولادت حضرت زهرا:اینکه به خانه داری به چشم حقارت نگاه کنیم گناه بزرگیست،خانه داری و فرزندآوری یک مجاهدت بزرگ است/در یک برهه ای با عدم دقت ما،فرزندآوری مورد غفلت قرار گرفت که آسیبهای آن از جمله پیر شدن کشور و کاهش نسل جوان است/این امروز قابل علاج است.

رهبرانقلاب امروز در دیدار با جمعی از مداحان:کسی خیال نکند اگر بخواهیم عواطف پیروان اهل بیت را تحریک کنیم،راهش اختلاف افکنی است. تحریک عصبیتها و دامن زدن به اختلافات داخلی به مصلحت نیست.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی