پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

علمدار بصیرت 9: ترور دانشمندان هسته ای

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۰۵ ب.ظ

شرح واقعه

سال 88 همزمان با اوج گرفتن تهدیدهای کشورهای غربی و صهیونیست علیه ایران در موضوع هسته‌ای، مردم ایران شاهد بروز موج جدیدی از ترورهای هسته‌ای بودند.

موج جدید عملیات‌های تروریستی علیه دانشمندان هسته‌ای از بیست و دومین روز سال 88 کلید خورد و دکتر مسعود علیمحمدی بر اثر بمب‌گذاری در خودرو به شهادت رسید.

در ترورهای بعدی دکتر مجید شهریاری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، داریوش رضایی نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد برق و مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای به شهادت رسیدند. تروریست‌ها، همچنین دکتر فریدون عباسی دوانی رئیس فعلی سازمان انرژی اتمی ایران، را نیز هدف قرار دادند که خوشبختانه موفق به شهادت ایشان نشدند.

عاموس یالدین(رئیس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی ) :ما نفوذهای متعددی در ایران داشتیم و چند عملیات ترور و انفجار علیه دانشمندان هسته‌ای و مسئولان سیاسی انجام دادیم.

 

امام خامنه ای:

شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمانهای بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزشهای معنوی دست یافتند.

 

بیانات در منزل شهیدان دکتر شهریاری و دکتر علی‌محمدی؛ 1389/11/4

تدبیر رهبر

با ترور شهید علیمحمدی، استاد فیزیک دانشگاه تهران، تیم ویژه ای به دستور وزیر اطلاعات تشکیل و به سرعت رد پای عوامل موساد در صحنه را کشف شد. با وجود محافظت شدید از دانشمندان هسته ای، ترورهای بعدی یکی پس از دیگری به وقوع پیوست و موجی از نگرانی را در دل خانواده دانشمندان کشور ایجاد کرد. در این شرایط حساس، دیدار و ابراز محبت ویژه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای هسته‌ای همچون آب بر آتش بود.

 تاکیدات پیاپی و پیگیری ایشان بر این موضوع، انگیزه سربازان گمنام امام زمان را صدچندان کرد تا اینکه در بهار سال 91 کلیه اعضای تیم ترور دانشمندان هسته ای، وابسته به رژیم اشغالگر قدس، توسط وزارت اطلاعات ایران دستگیر شدند و ضربه سنگینی بر پیکره موساد وارد آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۱

نظرات  (۱)

ضایعه ی عظیمی برای ملت ایران بود.اما نباید فراموش کرد که دشمنان ملت ایران با این کار، خود را در نزد عوام خارتر و پست تر کردند.تلفیق بیانات مقام معظم رهبری به تناسب موضوعاتی که ارائه میکنید هم بر چذابیت مطالب افزوده .التماس دعا.
پاسخ:
با تشکر فراوان از شما بخاطر نظرات و حمایت هایتان از ما.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی