پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

علمدار بصیرت 8: عاشورای 88

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ق.ظ

شرح واقعه

صبح یکشنبه ششم دی‌ماه 1388 مصادف با عاشورای سال 1431 مردم تهران در حالی که در رثای سید و سالار شهیدان اشک ماتم و عزا می‌ریختند اغتشاشگران و منافقین در حالی که تصاویر دو کاندیدای شکست خورده انتخابات دهم ریاست جمهوری را در دست داشته‌اند، در چند خیابان تهران اقدام به آشوب، اهانت به قرآن و سیدالشهدا } و برهم زدن نظم عمومی کرده‌اند. اغتشاشگران در خیابان‌های آزادی، انقلاب، ولیعصرأ و کریم خان و همچنین اطراف دانشگاه تهران دست به آشوب زده بودند و با به آتش کشیدن اموال عمومی و مردمی و همچنین هتک حرمت نمادهای حسینی و خیمه های حضرت اباعبدالله الحسین}، نظم عمومی را مختل کرده بودند.

در این اغتشاشات 5 نفر به طرز مشکوکی جان باختند و تعدادی نیز مجروح شدند.


میرحسین موسوی:  یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خودجوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی‌مانند. در میان طوفانی از تهدیدها و تبلیغات و تکفیرها و اهانت‌ها، عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدان‌ها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند و این بار نیز چون دفعات گذشته با اعمال تحریک آمیز مواجه شدند.

 

امام خامنه ای:

جوانان از اطراف و اکناف کشور، از آنچه که تهتّک بیگانگان از ایمان دینی به گوششان می‌خورد یا با چشمشان می‌بینند، عصبانی هستند؛ وقتی می‌بینند روز عاشورا چگونه یک عده‌ای حرمت عاشورا را هتک می‌کنند، حرمت امام حسین را هتک می‌کنند، حرمت عزاداران حسینی را هتک می‌کنند، دلهاشان به درد می‌آید، سینه‌هاشان پر می‌شود از خشم؛ البته خوب، طبیعی هم هست، حق هم دارند؛ ولی می‌خواهم عرض بکنم جوانهای عزیز مراقب باشند، مواظب باشند که هرگونه کار بی رویه‌ای، کمک به دشمن است.

 

بیانات در دیدار مردم قم در سالگرد قیام 19 دی

 

تدبیر رهبر

حالا که تقویم سال 88 را ورق می‌زنیم، می‌بینیم گویی مقام معظم رهبری علم نهان دارد و می‌داند که قرار است چه حوادثی اتفاق بیفتد. ایشان پیش از هر رویدادی نصیحتش را کرده و هشدارش را داده است. در همان خطبه 29 خرداد اگر سران فتنه گوش به نصیحت‌های آقا داده بودند و بستر را برای آشوبگران و فرصت طلبان آماده نمی‌کردند،

 

حوادث تلخی چون شعارهای انحرافی در روز قدس و توهین به عکس امام خمینی (ره) در ماجرای 13 آبان رخ نمی‌داد. پس از این حوادث مقام معظم رهبری همان‌طور که در خطبه مذکور وعده داده بود، صریح‌تر با مردم سخن گفت و عدم اعلام مرزبندی سران فتنه و آشوب گران را نشانه صریح انحراف از خط امام دانست. دیگر دست سران فتنه پیش مردم رو گشت.

 

 بصیرتی که آقا در این چند ماه به جامعه تزریق کرد، باعث شد به هنگام حرمت شکنی فتنه گران در روز عاشورا ، مردم با قدرت، وحدت و بدون تعصبات سیاسی آن‌ها را از خود برانند و در نه دی سیل خروشانی به راه بیندازند که اندک امید سران فتنه را نیز با خود ببرد. تدبیر آقا پیش از رخ دادن حوادث ستودنی نیست؟!

 

به دنبال هتک حرمت عاشورای حسینی و پخش تصاویر این جنایت در رسانه‌ها، شهرها و روستاهای مختلف کشور یکپارچه در دفاع از قهرمان کربلا و محکومیت اقدام شرم آور فتنه گران، ایرانیان روز 9 دی در سراسر کشور در حمایت از امام حسین } و ولایت به خیابان‌ها ریختند. تجدید بیعت ملت با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب باعث شد تا ریشه فتنه ای که ماه‌ها مشکلاتی را در سطح کشور به وجود آورده بود، خشکانده شود.

 

وقتی هم که سران فتنه، با بی توجهی به نصیحت‌های رهبری، در مقابل اهانت به امام حسین} هم سکوت کردند و حتی از توهین کنندگان حمایت کردند، مردم به صحنه آمدند و سیلی محکمی به آن‌ها زدند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی