پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

علمدار بصیرت7 : فتنه 88

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ب.ظ

شرح واقعه

پس از برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری، آشوب و اردو کشی خیابانی، شهرهای بزرگ کشور را فراگرفت. سرباز زنی نامزدهای شکست خورده از قانون و فراخوانی طرفداران برای حضور و راهپیمایی در خیابان‌ها، دقیقاً همان فرصتی بود که دشمنان نظام، مدت‌ها منتظر آن بودند.

 

روز 25 خرداد، عده زیادی از معترضان در خیابان آزادی تهران و چند شهر دیگر حاضر شدند و راهپیمایی سکوت برگزار کردند اما در اواخر این راهپیمایی، افرادی سودجو و فرصت طلب، از جوّ ایجاد شده، سوءاستفاده کرده و راهپیمایی را به وسیله درگیری با نیروهای انتظامی و حمله به پایگاه بسیج به آشوب کشیدند که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنانمان شد.

پس از این واقعه، موج التهاب و ناامنی کشور و به خصوص تهران را فراگرفت.

هیلاری کلینتون: آنچه ما امروز در ایران شاهد آن هستیم، عهد با شجاعت مردم ایران است، آمریکا در کنار معترضین ضددولتی ایران ایستاده است.

 

امام خامنه ای

انتخابات برای کشور مایه‌ی آبروست، مایه‌ی افتخار است. همه مراقب باشند که انتخابات مایه‌ی بی‌آبروئی برای کشور نشود؛ آنطوری که در سال 88 یک عده‌ای سعی کردند انتخابات را مظهر اختلافات وانمود کنند، جنجال سیاسیِ طبیعیِ انتخابات را تبدیل کنند به یک فتنه؛ که البته ملت ایران در مقابلش ایستاد و هر وقت هم شبیه آن اتفاق بیفتد، ملت در مقابل آن خواهد ایستاد.

 

بیانات در دیدار بسیجیان استان خراسان شمالی 1391/7/24

تدبیر رهبر

در شرایطی که دود و آتش، آرامش شب‌های کشور را برهم زده بود و جمله پرکاربردشده‌ی "یعنی حالا چی میشه؟" خبر از بستری حاصلخیز برای کشت انواع شایعات می‌داد، رهبر ما مثل بسیاری از خواص، نظاره گر ماجرا نماند و به گذر زمان چشم ندوخت.

 

 آقا ابتدا با نمایندگان کاندیداها دیدار و آن‌ها را نسبت به خطرات خروج از محدوده قانون آگاه کرد. اقدام بعدی ایشان حضور در نماز جمعه تهران و شستن غبار فتنه از چهره سیاسی کشور بود. دفاع و نقد منصفانه هر چهار نامزد انتخابات، ارائه راهکار برون رفت از وضعیت موجود، لزوم مرزبندی معترضان با دشمنان، اتمام حجت با آشوبگران و در آخر اعلام آمادگی برای جان نثاری در راه انقلاب، کلیدواژه های رهبر در این خطابه بود.

 

حضور به موقع آقا در این نماز جمعه باعث شد شک و تردید جای خود را به اعتماد و آگاهی دهد. پس از اتمام حجت رهبر با مردم، سرانی که باز هم به اردو کشی خیابانی ادامه دادند و به مقدسات مردم اهانت کردند، در روز 9 دی با سیلی ملت ایران تنبیه و از صحنه سیاسی نظام حذف شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی