پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

عمدار بصیرت6: کوی دانشگاه

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ق.ظ

شرح واقعه

انگار واقعاً قرار بود در سال 1999 میلادی اتفاق بزرگی در ایران بیفتد. آرایش هماهنگ تیترهای روزنامه های داخلی و رادیوهای خارجی، بی معنی نبود. چندین سال تلاش پنهان و آشکار دشمنان روی پروژه فروپاشی از درون، قرار بود در روز 18 تیر توسط چند تا دانشجوی بی‌خبر از همه جا، کلید بخورد و کلید خورد؛ به این شکل که ابتدا دانشجویان به بهانه توقیف روزنامه سلام در شامگاه 17 تیر دست به اعتراض زدند و با برخورد نیروی انتظامی کم کم این اعتراض به درگیری کشید.

این وسط عوامل فرصت طلب هم که آب را گل آلود دیدند، دانشجوهای بیچاره را طعمه کرده و قلاب رو انداختند تا بلکه ماهی بزرگی به نام "براندازی نظام" بگیرند. با سر دادن شعارهایی بر ضد حاکمان جمهوری اسلامی فضا ملتهب‌تر شد. نیروهای انتظامی و برخی لباس شخصی‌ها هم که می‌خواستند ابروی کج شده را درست کنند با حمله به کوی دانشگاه و ضرب و شتم بی قاعده دانشجویان، چشم ماجرا را جوری کور کردند که تا مدت‌ها همه چیز تار و سیاه دیده می‌شد !

 

رادیو آزادی: خشونت‌های اخیر در تهران نشان داد که حکومت اسلامی در ایران همانند هر حکومت دیگری با پشت سر گذاشتن دوران جوانی و بزرگسالی به دوران پیری رسیده و سقوط آن حتمی است.


امام خامنه ای

این حادثه تلخ، قلب مرا جریحه‌دار کرد؛ حادثه غیرقابل قبولی در جمهوری اسلامی بود. حمله به منزل و مأوا و مسکنِ جمعی - به خصوص در شب یا در هنگام نماز جماعت - به هیچ وجه در نظام اسلامی قابل قبول نیست.

جوانان این کشور - چه دانشجویان و چه غیر دانشجویان - فرزندان من هستند و هرگونه چیزی که برای این مجموعه‌ها مایه اضطراب و ناراحتی و اشتباه در فهم باشد، برای من بسیار سخت و سنگین است.

هرکسی بوده، فرق نمی‌کند؛ چه در لباس نیروی انتظامی، چه در غیر آن. مسلماً با کسانی‌که در نظام جمهوری اسلامی تخلّف می‌کنند، باید برخورد شود.

بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم  1378/4/21

تدبیر  امام خامنه ای

نقشه‌ی خوبی بود اما دشمن تو محاسباتش اشتباه کرده و رهبر ما را دست کم گرفته بود.

آقا، ابتدا با دانشجوهای آسیب دیده تو حوادث کوی دانشگاه دیدار کرد، حرف‌هاشان را شنید، باهاشون همدردی کرد و حتی تلخی این حادثه در کام رهبری را بیشتر از یک زلزله دانست.

تا اینجا خیلی از مثلاً خواص، هم معتقد بودند که "چند تا دانشجو اعتراض کردند، برخوردی شد و کلاً از این جور چیزا پیش میاد دیگه! " اما رهبر دانای ما تو سخنان نماز جمعه، حرف از ماجرایی به نام "براندازی" زد و خبر از فتنه ای عمیق داد.

فتنه ای که نخ تسبیح حوادث سال 76، 77 و 78 بو. آقا با کنار هم گذاشتن حوادث این سال‌ها و اظهار نظر رئیس سازمان سیای امریکا که گفته بود: «در سال 1999 قرار است در ایران یک حادثه بزرگ اتّفاق بیفتد» هوش و حواس ملت رو متوجه حرکت پاورچین پاورچینِ دشمن کرد.

نقش عمارگونه رهبری تو فتنه‌ی سال 78 نقشه های کشیده شده‌ی دشمنان را نقش بر آب کرد و مردم هم با یک راهپیمایی استثنایی حمایت خودشان را از رهبرشان نشان دادند.

نظرات  (۲)

یکی از وقایع تلخی که در تاریخچه معاصر نظام جمهوری اسلامی به وجود آمد حادثه تلخ کوی دانشگاه بود که تلفیق بین انبار پنبه احساسات زود گذر جوانی دانشجویان و نیز بنزین اشتعال انگیز رسانه ها ی ضد انقلاب و عوامل خارجی و شعله ی عوامل منحرف داخلی بود.که خوشبختانه با باران دل انگیز سخنان و تدابیر رهبر معظم انقلاب پایان یافت.با آرزوی سلامتی و طول عمر برایشان.مطلب جالبی بود.التماس دعا.
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۵۱ سرباز صاحب الزمان
سلام دوست گرامی
خدا قوت
شما لینک شدید
ممنون میشم ما روهم بنام
"وبلاگ شهیدبرونسی" لینک کنید
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی