پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

علمدار بصیرت 3 : قتل های زنجیره ای

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۹ ب.ظ

اکبر گنجی: اواخر آبان سال 77 بود که طی بیانیه ای ، برخی از چهره سیاسی و ادبی، به عنوان افراد معاند و ضدانقلاب معرفی و تهدید به قتل شدند.

 

طولی نکشید که یکشنبه یکم آذر، داریوش فروهر رهبر حزب ملت ایران به همراه همسر خود، در خانه و با ضربات متعدد چاقو به طرز فجیعی به قتل رسید؛ سرنوشتی که برای محمد مختاری و محمد جعفر پوینده، از اعضای شورای کانون نویسندگان، هم تکرار شد.

 

وزارت اطلاعات، در اقدامی شجاعانه، با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد برخی افراد خودسر در این وزارتخانه دست به این قتل‌ها زده‌اند. ناگهان موجی از شایعه و ناامنی کشور را فراگفت.

 

امام خامنه ای:

این قتلهایی که اتّفاق افتاد، حوادثی بسیار بد، زشت، نفرت‌آور و حقیقتاً در خور محکوم کردن بود. کسانی که این‌ها را محکوم کردند، بجا محکوم کردند. این‌ها علاوه بر این‌که قتل بود، جنایت بود؛ با روشهای بد و غیرقانونی بود.

بیانات در خطبه‌های نمازجمعه 1377/10/18

تدبیر رهبری

تعادل ! وقتی تعادل از یک در بیرون برود، از در دیگر یا افراط میاید یا تفریط. در زمستان سال 77، خودسری عده‌ای در وزارت اطلاعات باعث شد نظام در شرایط بدی قرار بگیرد. در اوضاعی که مصرع دوم ضرب‌المثل «هرچه بگندد نمکش می‌زنند»،

ترانه محبوب برخی خواصِ شاه‌سلطان‌حسینی شده بود و خبری از پدیده ای به نام شجاعت نبود، رهبر ما در خطبه‌های نماز جمعه در مورد این قتل‌ها صحبت کرد و پرده از سناریوی مخوف دشمن برداشت و با سوا کردن حساب پرسنل مؤمن وزارت اطلاعات از عده ای خودسر، فرصت طلبانی را که فکر کردند دیگر نظام شیر بی یال و کوپالی شده، اندکی نصیحت کرد و آگاهی ملت را به رخ کشاند.

با اینکه کشور در لبه یک پرتگاه بی انتها قرار داشت، با هدایت یک بلد راه، به سلامت از آن گذر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی