پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

علمدار بصیرت 2 : تخریب جایگاه ولایت فقیه

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۲۲ ق.ظ

حسینعلی منتظری:

روز 23 آبان سال 76 چند ماه بعد از انتخاب سید محمد خاتمی، آیت الله منتظری که سابقه خون به جگر کردن امام خمینی(ره) را هم در کارنامه داشت، رهبر معظم انقلاب را به دخالت در انتخاب کابینه سید محمد خاتمی و عدم صلاحیت علمی و اخلاقی متهم کرد.

 بعد از انتشار این حرف‌ها، مردم در سراسر کشور، از اقشار مذهبی، کسبه، دانشجو، بازاری و خلاصه همه ملت، راهپیمایی عظیمی کردند.

بازار تهران هم تعطیل شد و جمعیت عظیمی از مردم در مسجد امام خمینی (ره) به نشانه حمایت از آیت الله خامنه ای و برائت از حرف‌های آیت الله منتظری اجتماع کردند.

امام خامنه ای:

ما در شناختن دشمن، دچار اشتباه نخواهیم شد؛ این را دشمن بداند! خیال نکند که اگر آمدند و چند نفر آدم ساده‌لوح و معمّم را وادار کردند که حرفی بزنند، ما اشتباه می‌کنیم و خیال می‌کنیم که دشمن ما این‌ها هستند!

 این‌ها کسی نیستند! دشمن، خود را پشت پرده پنهان می‌کند. دشمن که جلو نمی‌آید و خود را نشان نمی‌دهد. دشمن سعی می‌کند شناخته نشود! آن کسی که سینه سپر می‌کند و به خیال خود جلو می‌آید، یک عامل است؛ ممکن است خودش هم نداند عامل است!

بیانات در دیدار جمعی از بسیج 1376/9/۵

تدبیر رهبر:

رهبر ما درست در زمانی که مرکز سیبل تهمت‌ها و دروغ‌های عالمی ساده لوح و مغرض! شد، نه مثل خیلی از ما شروع به دفاع از خودش کرد، نه ژست مظلومانه گرفت، نه حتی بیانیه شدید اللحنی صادر کرد.

رهبر ما حرف از دو دوتا چهارتای دشمن روی نقشه ایران زد. آقا، چشمایی که حتی از فرط غیرت و خشم، مثل دریای خون شده بودند را هم باز کرد و گفت امروز دشمن حرفش را از زبان برخی افراد موجه و حتی معمّم می زند؛ آی مردم مواظب باشید؛ مواظب باشید که گول ظاهر آدم‌ها را نخورید.

اون روز به قلب مردم کوچه و بازار، نوری تابید که هم غیرت دینی‌شان را تقویت کرد هم بینش دشمن‌شناسی‌شان را.کلاً رهبر ما خوب بلد است چجور در مواقع حساس، تهدید را تبدیل به فرصت کند و درک سیاسی مردم رو چند پله ای بالا ببرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی