پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

تروریست های سوری به جنگ حزب الله می روند

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰ ق.ظ

نشریه آمریکایی "فرانت پیج مگزین" از سرازیر شدن تروریست های وابسته به القاعده فعال در سوریه به سوی لبنان و تلاش برای وارد کردن این کشور به بحران سوریه خبر داد.

 

این نشریه آمریکایی با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: از نگاه جبهه سرکردگان جبهه النصره، لبنان جزء لاینفک طرح های این جبهه افراطی سوریه است و آنها اکنون برای ادغام و اتحاد گروه های افراطی در لبنان و سوریه تلاش می کنند.


این گزارش در ادامه به همکاری نزدیک بین گروه لبنانی "درغام" با جبهه النصره اشاره و خاطرنشان می کند که این همکاری نزدیک، در تاسیس شاخه جبهه النصره سوریه در لبنان تجلی یافته است.


بر اساس این گزارش جبهه النصره سال 2011 در سوریه تاسیس و پس از مدت کوتاهی بویژه پس از ملحق شدن گروه های افراطی موسوم به "جند الشام" و " فتح الاسلام" به آن، به یکی از بزرگترین گروه های مسلح در این کشور تبدیل شد.


نشریه آمریکایی فرانت پیج مگزین با اشاره به این که برخی عناصر سلفی وابسته به این جبهه در حال گذراندن دوره های آموزشی در داخل لبنان هستند، افزود: این عناصر قصد ورود به جنگ به اصطلاح "مقدس" هستند و با توجه به این که حزب الله در داخل لبنان از قدرت قابل توجهی برخوردار است، بروز چنین جنگی بسیار هولناک و خونین خواهد بود.


این نشریه در پایان بعید نمی داند که چنین گروه های افراطی مسلحی به ویژه در صورت دستیابی به وحدت و دریافت سلاح و مال از کشورهای عربی، به تهدیدی واقعی علیه حزب الله لبنان تبدیل شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی