پایگاه سایبری مرصاد

لبیک یا حسین

لبیک یا حسین

پایگاه سایبری مرصاد

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم... خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.»
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی 1388/6/4
****************************************
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:
ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود.

هر ملت و گروهیی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

این گفتگو حاوی مطالب ارزشمند و قابل تأملی است که توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با منطق دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، حتما آن را بشنوید.

شامگاه جمعه فایل صوتی ضبط شده ای از گفتگوی تلفنی میان "مسیح علی نژاد" خبرنگار سابق روزنامه های اصلاح طلب که چندسالی است از کشور خارج شده و با رسانه های بیگانه همکاری می کند، با "پیام فضلی نژاد" روزنامه نگار و محقق مرکز پژوهش های روزنامه کیهان، از تلویزیون دولتی صدای امریکا (VOA) پخش شد.

 

از آنچه در صدای امریکا نمایش داده شد به خوبی برمی آمد که تماس گیرنده موفق نشده است چیزی را که می خواسته از آقای فضلی نژاد بشنود و بنابراین ناچار شده بخش هایی از گفتگو را تقطیع کند و با به هم چسباندن تکه های جدا از یکدیگر، برای کارفرمایان خود در تلویزیون وابسته به وزارت خارجه امریکا خوراک تبلیغاتی فراهم کند.

هرچند این فایل صوتی وصله پینه شده هم مطلوب علی نژاد را برنیاورده و چیز دندان گیری نصیب او و صدای امریکا نمی کند.

 

 

(فایل ویدیویی آنچه در VOA به نمایش در آمد)

 

 

روز گذشته فایل صوتی این مکالمه شنیدنی به صورت کامل و بدون تقطیع در اختیار جام سیاسی قرار گرفت.

با شنیدن مشروح فایل مذکور، معلوم می شود اصل گفتگوی مسیح علی نژاد با پیام فضلی نژاد تقریبا 28 دقیقه به طول انجامیده است که این حقوق بگیر رسانه های بیگانه به دلیل ضعف منطقی و عجز از بازی دادن پژوهشگر کیهان، بالإجبار تنها 2:30 دقیقه اش را منتشر نموده است!

 

به عبارت دیگر، مسیح علی نژاد و رسانه متبوعش 10 برابر آنچه را که در اختیار داشته اند، به دلایل پیش گفته سانسور کرده اند.

حال آنکه در چند جای گفتگو، علی نژاد با لحنی تهدیدآمیز خطاب به پیام فضلی نژاد هشدار می دهد که مکالمه را ضبط کرده است و سپس با شیطنت ادعا می کند که چنانچه ایشان از انتشار گفتگوهای ردوبدل شده می ترسند[!] حاضر است به اقتضای شئونات حرفه ای[!] از انتشار آن ها خودداری کند.

 

 

 

 

البته پژوهشگر خبره کیهان با اطمینان خاطر به علی نژاد می گوید که ترسی از این بابت ندارد و اگر بنا بود بترسد، مثل او از ایران فرار می کرد.

 

مقایسه فایل کامل این گفتگوی تلفنی با آنچه توسط مسیح علی نژاد در تلویزیون دولتی امریکا پخش شده، به روشنی نشان می دهد که کدامیک از دو طرف در ادعای خود "صادق" بوده است.

 

 

(فایل صوتی کامل گفتگوی علی نژاد با فضلی نژاد)

 

 

گفتنی است مسیح علی نژاد عادت کرده بود که موذیانه به افراد مورد نظر خود تلفن بزند و با ترفندهای ژورنالیستی، جملاتی جنجال آفرین از دهان شخصیت هدف بیرون بکشد و آن ها را سوژه تخریب و تمسخر قرار دهد.

اما نکته جالب در این مکالمه تقریبا نیم ساعته، شکست و تحقیر مسیح علی نژاد است که با بیان متین، استدلال های محکم و اظهارات حساب شده آقای فضلی نژاد رقم می خورد.

 

گفتگوی یادشده حاوی مطالب ارزشمند و قابل تأملی است که توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با منطق دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، حتما آن را بشنوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی